Tietoa meistä

Uudenmaan Kokoomusnaiset on Uudenmaan vaalipiirin alueella toimiva Kokoomuksen Naisten Liiton piirijärjestö, joka on perustettu jo vuonna 1948. Edustamme pitkäikäistä ja vahvaa perinnettä ja kokemusta sekä uutta sekä kehittyvää toimintaa.

Uudenmaan Kokoomusnaisiin kuuluu neljä paikallisyhdistystä; Auroran, Tapiolan, Keski-Uudenmaan ja Vantaan Kokoomusnaiset. Piirijärjestömme kattaa koko Uudenmaan alueen Hangosta Hyvinkään kautta Loviisaan. Jäsenemme ovat myös samalla Uudenmaan Kokoomuksen ja Kokoomuksen Naisten Liiton jäseniä. Meille voit liittyä jäseneksi vaikka naapurikuntasi yhdistykseen tai suoraan piirin jäseneksi, mikäli omalla paikkakunnalla ei ole Kokoomusnaisten yhdistystä. Tai oletko kenties kiinnostunut perustamaan paikkakunnallesi uuden naisten yhdistyksen? Jos kiinnostuit, ota yhteyttä - autamme perustamisessa mielellämme.

Kokoomusnaiset tarjoaa jäsenilleen vaikuttamisen mahdollisuuksia, korkealaatuista koulutusta sekä yhdessäoloa kokoomuslaisen arvomaailman äärellä ammentaen eväitä poliittiseen osallistumiseen, vaikuttamiseen ja arkeen eri-ikäisten naisten osaamisesta ja viisaudesta.

Tervetuloa mukaan toimintaan!

Uudenmaan Kokoomusnaiset ry:n hallitus 2022