Yhdistys

Uudenmaan Kokoomusnaiset ry:hyn kuuluu 4 paikallisyhdistystä; yksi Espoossa, yksi Tapiolassa yksi Keski-Uudellamaalla ja yksi Vantaalla. Näissä yhdistyksissä on yhteensä reilut 200 jäsentä. Kaikki naiset ikään katsomatta ovat tervetulleita jäseniksi. Suurin osa jäsenistämme ovat paikallisyhdistysten jäseniä ja sitä kautta Uudenmaan Kokoomuksen ja Kokoomuksen Naisten Liiton jäseniä. Uudenmaan naisten piiriin on mahdollista liittyä myös jäseneksi suoraan.

Uudenmaan Kokoomusnaiset on Kokoomuksen Naisten Liitto ry:n  jäsen. Kokoomuksen Naisten Liitto on Kokoomus rp:n jäsenliitto.

Uudenmaan Kokoomusnaiset järjestää tapahtumia ja koulutusta yhdessä paikallisyhdistystensä kanssa. Pyrimme ottamaan esille erityisesti naisia kiinnostavia asioita ja tuomaan naisnäkökulmaa yhteiskunnalliseen keskusteluun.

Mielekästä toimintaa tarjoaa myös Kokoomuksen läheisjärjestöt, kuten Kansallinen Senioriliitto ja Kansallinen Lastenliitto (entinen Minijellonat). Uusia toimintamahdollisuuksia on syntymässä lisää koko ajan. Yrittäjyyden asioihin keskittyy perusteilla oleva Kansalliset Yrittäjät ry, jonka tavoitteena on edistää mikro- ja pk-yrittäjien asemaa Suomessa. Toimintaa tarjoaa myös Borderlig samling if Finland (BiF), joka kokoaa kokoomuslaisia ruotsinkielisiä toimimaan yhdessä. Läheisjärjestöissä voi olla jäsenenä myös henkilö, jolla ei ole puolueen jäsenyyttä.