Järjestösihteeriä haetaan!

7.11.2012

Kokoomuksen Naisten Liitto hakee iloiseen ja reippaaseen joukkoonsa Uudellemaalle

Osa-aikaista järjestösihteeriä

Järjestösihteerin tehtäviin kuuluu Uudenmaan Kokoomusnaisten toiminnasta vastaaminen, piirin talouteen ja hallintoon liittyvät tehtävät, viestintä ja yhteydenpito jäsenyhdistyksiin sekä vaalityö.

Odotamme hakijalta kokoomuslaista maailmankatsomusta, reipasta työotetta ja tekemisen meininkiä. Työssä onnistuminen edellyttää tietoteknisiä valmiuksia ja kykyä kohdata ihmisiä. Arvostamme yhdistystoiminnan tuntemusta.

Kokoomuksen Naisten Liitto on Kokoomuksen suurin jäsenjärjestö, jonka tavoitteena on parantaa naisten ja miesten välistä tasa-arvoa sekä kannustaa naisia mukaan politiikkaan.

Työaika on 14 tuntia viikossa. Työ alkaa heti, kun sopiva henkilö löytyy tai sopimuksen mukaan ja jatkuu toistaiseksi. Työ sopii hyvin esimerkiksi opiskelijalle. Hakemukset tulee toimittaa ma 19.11.2012 mennessä osoitteeseen jenny.nyman(a)kokoomusnaiset.fi tai Pääsihteeri Jenny Nyman, Kokoomuksen Naisten Liitto, Kansakoulukuja 3 a 3. krs, 00100 Helsinki.

Lisätietoja:

Jenny Nyman