Ajankohtaista

Hallitustunnustelija Jyrki Katainen ilmoitti tiedotustilaisuudessa valtioneuvoston linnassa torstaina tavoittelevansa viiden puolueen hallitusta.
Tasa-arvon edistäminen uuden hallituksen työlistalle
Kokoomuksen eduskuntaryhmä nimesi kokouksessaan keskiviikkona 27.4. ehdokkaansa eduskunnan valiokuntiin. Edustajan valitaan valiokuntiin eduskunnan täysistunnossa tiistaina 3.5.2011
Kokoomus on ensimmäistä kertaa Suomen historiassa eduskuntavaaleissa maan suurin puolue. Sydämelliset kiitokset kaikille äänestäjillemme luottamuksestanne! Kiitokset kuuluvat myös upeaa työtä tehneille ehdokkaillemme, ehdokkaiden vaalitiimeille ja kaikille kampanjatyöntekijöillemme! Kokoomus kiittää - tästä on hyvä jatkaa työtä sivistyneen, suvaitsevan, kannustavan ja välittävän Suomen puolesta.
Katso vielä mitä kaikkea tapahtui vaaliviikonloppuna tai tarkista sunnuntain 17.4.aikataulu.
Sosiaali- ja terveydenhuoltoon tarvitaan rakenneuudistus. Nykyiset, kovin moninaiset hallintomallit eivät ole kestäviä tulevaisuuden menojen kasvupaineissa. Myös sosiaali- ja terveydenhuollon rahoitukselle tarvitaan kestävämpi perusta.
Aika: 17.4.2011 klo 19:00 - 23:59 Paikka: Tapahtumatalo BANK, Unioninkatu 20, Helsinki
Kannanotto sisältää 26 toimenpide-ehdotusta kohti hyvää ja perheystävällistä työelämää. Työ on keskeinen hyvinvoinnin lähde niin yksilölle kuin koko yhteiskunnalle. Parempi työelämä on avain suomalaisten hyvinvoinnin turvaamiseen ja kestävyysvajeen paikkaamiseen.
Katso vielä tunnelmia viikonlopun tapahtumista ja lue sunnuntain 17.4. aikataulusta-
Ministeri kiertää Uudellamaalla, esimerkiksi kello 10.00 tavattavissa Espoon Kauppamiehentiellä Tapiolassa Elinan kahvilassa.
RSS ATOM