Ajankohtaista

Kokoomus on ensimmäistä kertaa Suomen historiassa eduskuntavaaleissa maan suurin puolue. Sydämelliset kiitokset kaikille äänestäjillemme luottamuksestanne! Kiitokset kuuluvat myös upeaa työtä tehneille ehdokkaillemme, ehdokkaiden vaalitiimeille ja kaikille kampanjatyöntekijöillemme! Kokoomus kiittää - tästä on hyvä jatkaa työtä sivistyneen, suvaitsevan, kannustavan ja välittävän Suomen puolesta.
Katso vielä mitä kaikkea tapahtui vaaliviikonloppuna tai tarkista sunnuntain 17.4.aikataulu.
Sosiaali- ja terveydenhuoltoon tarvitaan rakenneuudistus. Nykyiset, kovin moninaiset hallintomallit eivät ole kestäviä tulevaisuuden menojen kasvupaineissa. Myös sosiaali- ja terveydenhuollon rahoitukselle tarvitaan kestävämpi perusta.
Aika: 17.4.2011 klo 19:00 - 23:59 Paikka: Tapahtumatalo BANK, Unioninkatu 20, Helsinki
Kannanotto sisältää 26 toimenpide-ehdotusta kohti hyvää ja perheystävällistä työelämää. Työ on keskeinen hyvinvoinnin lähde niin yksilölle kuin koko yhteiskunnalle. Parempi työelämä on avain suomalaisten hyvinvoinnin turvaamiseen ja kestävyysvajeen paikkaamiseen.
Katso vielä tunnelmia viikonlopun tapahtumista ja lue sunnuntain 17.4. aikataulusta-
Ministeri kiertää Uudellamaalla, esimerkiksi kello 10.00 tavattavissa Espoon Kauppamiehentiellä Tapiolassa Elinan kahvilassa.
Kokoomus vaatii koulukiusaamiseen ehdotonta nollatoleranssia. Tällä vaalikaudella on saatu hyviä tulosia aikaan KiVa Koulu -ohjelman avulla, jonka kautta 4–6-luokkalaisten koululaisten koulukiusaaminen on lähes puolittunut.
Peruuttamalla ei pääse eteenpäin – tavoitteena Paremminvointivaltio, jossa hyvä työ kannattaa aina!
Ikäihmisillä on usein monien eri palvelujen tarvetta. Ongelmana usein kuitenkin on, ettei kukaan koordinoi ja vastaa heidän tarvitsemastaan palvelukokonaisuudesta.
RSS ATOM