Ajankohtaista

Tule viettämään kanssamme päivä Porvoossa opastetun kävelykierroksen, lounaan ja ajankohtaisen aluepoliittisen katsauksen merkeissä! Yhteisen ohjelman lisäksi aikaa jää myös vaikkapa ostosten tekoon tai kahvitteluun Porvoon viehättävissä kahviloissa.
Kokoomusnaisten puheenjohtaja, kansanedustaja Lenita Toivakka vaatii lisää joustavuutta hoitorahan käyttöön jo elokuun budjettiriihessä osana rakenteellisia uudistuksia, jotta työn ja perhe-elämän yhteensovittaminen helpottuu.
Kokoomusnaisten puheenjohtaja, kansanedustaja Lenita Toivakka kannustaa suomalaisia naisia hakeutumaan rohkeammin yritysten johtotehtäviin. Tuoreen tutkimuksen mukaan Suomi sijoittuu kansainvälisessä vertailussa vasta sijalle 27, kun tarkastellaan naisten osuutta yritysten ylimmissä johtotehtävissä.
Nuorille kesätöitä Uudenmaan Kokoomusnaiset haastaa yrittäjiä ja kotitalouksia tarjoamaan nuorille töitä.
Lähtö Espoon Otarannasta, klo: 18:00
Uudenmaan Kokoomusnaiset ry Kevätkokouksen julkilausuma 4.4.2013: Työn tekeminen pitää aina olla kannattavaa
Itä-Vantaan kokoomusnaiset järjestää yhdessä Uudenmaan Kokoomusnaisten kanssa vierailun Vantaan kriisikeskukseen.
Kannanotto Uudenmaan Kokoomusnaiset ry:ltä
RSS ATOM