Uudenmaan kokoomusnaiset asettuu tukemaan ministeri Paula Risikkoa.
Tiedote. Julkaistu: 26.04.2014 klo 17:00 - Kokoomuksen Naisten Liitto ry Kokoomuksen Naisten Liitto ry kannustaa erityisesti naisia asettumaan Kokoomuksen puheenjohtajaehdokkaiksi. Kokoomuksessa riittää erinomaisia miehiä ja naisia puolueen johtoon, minkä tulee näkyä myös puheenjohtajaehdokkaissa. Kokoomusnaisten mielestä naisten puuttuminen kisasta saattaisi antaa virheellisen kuvan puolueesta, jossa todellisuudessa on useita puheenjohtajaksi päteviä naisia.
Uudenmaan Kokoomusnaiset ry:n sääntömääräinen syyskokous pidettiin Kokoomuksen Naisten liiton tiloissa 27.11.2013. Kokouksessa valittiin hallitus vuodelle 2014 ja valittiin piirin puheenjohtajaksi Carita Orlando jatkamaan työtään! Onnittelut. Piirin varapuheenjohtajaksi on valittu Taru Liira Tapiolan Kokoomusnaisista!
Uudenmaan Kokoomusnaisten hallitus haluaaa parantaa yksin asuvien vanhusten mahdollisuutta sosiaaliseen kanssakäymiseen kannustamalla ihmisiä vapaaehtoistoimintaan vanhusten hyväksi.
Itä-Vantaan kokoomusnaiset ja Uudenmaan kokoomusnaiset yhdessä järjestävät retken Porvooseen lauantaina 7.9.2013!
RSS ATOM