Jäsenkirje 2/2014

Uudenmaan Kokoomusnaisten

jäsenkirje 2/2014

Aurinkoista kevättä Uudenmaan Kokoomusnaisten jäsenille!

Piirihallitus on kokoustanut helmi- ja maaliskuussa ja keskustelua on käyty tulevista EU-vaaleista ja ensi vuoden eduskuntavaalejakin varten on ehdokkaita kartoitettu. Näiden vaalien välissä järjestetään ensi syksynä myös seurakuntavaalit. Eli tämä vuosi tulee olemaan hyvin aktiivinen vaalivuosi.

Olemme painattaneet uusia Liity-jäseneksi esitteitä joita voi jakaa ystäville tai kenelle tahansa. Jokainen paikallisyhdistys voisi ottaa tavoitteekseen kasvattaa jäsenmääräänsä tänä vuonna muutamalla henkilöllä. Vaalitilaisuuksissa toreilla on nyt helppo jakaa myös meidän omaa esitettä. Ottakaa yhteyttä järjestösihteeri Heidi Toikkaseen esitteen tilauksista.

Uudenmaan Kokoomusnaisten sääntömääräinen syyskokous pidetään 22.4. klo 17.30 Kokoomuksen ryhmähuoneessa Eduskunnassa. Outi Mäkelä tulee pitämään poliittisen alustuksen joten ilmoittakaa hyvissä ajoin järjestösihteerille tulostanne, viimeistään 17.4. Outilla on varmasti paljon mielenkiintoista kerrottavaa ajankohtaisista asioista. Voit myös itse kysyä mieltäsi painavia asioita kehysriihestä, sote-uudistuksesta tai ulkopoliittisesta tilanteesta. Maailmalla ja Suomessa tapahtuu koko ajan ja tuoreimmat ja rehellisimmät uutiset ja vastaukset saamme suoraan omilta kansanedustajiltamme.

Muistattehan varata 4.6. kalenteriinne, jolloin piirin perinteinen Toivo-risteily lähtee matkaan taas Otaniemen rannasta! Kutsun löydätte liitteenä.

Lauantaina 5.4. Kokoomus järjestää suuren eurovaali-startin klo 19.00 Radisson Blue Plazassa. Mukana on Kokoomuksen eurovaaliehdokkaat ja tietysti myös puheenjohtaja Jyrki Katainen. Iltaan kuuluu hyvää ja menevää musiikkia sekä paljon vanhoja tuttuja ja uusia tuttavuuksia.

Kaikilla eurovaaliehdokkailla on oma kampanjatiiminsä, johon varmasti otetaan mielellään aktiivisia jäseniä mukaan. Ilmoittaudu ehdokkaalle tai avustajalle ja osallistu kampanjaan. Näin pääset myös itse tutustumaan parhaiten ehdokkaaseen ja hänen ajatusmaailmaansa.

Tutustu kaikkiin ehdokkaisiin osoitteessa www.kokoomus.fi/eurovaalit-2014

Muistutamme myös että piirin sivuilla on lista jäsenten blogeista. Jos sinulla on blogi, minkä saa linkittää Uudenmaan Kokoomusnaisten sivuille, niin laitathan tiedot siitä Heidi-Maria Toikkaselle, heidi.toikkanen@kokoomusnaiset.fi.

Puoluekokous on tänä vuonna Lahdessa ja aloitteiden jättöaika lähenee. Puoluekokoukselle tarkoitetut aloitteet on jätettävä puoluehallitukselle etukäteen. Sääntöjen muuttamista koskevat aloitteet on jätettävä 4.4.2014 mennessä ja muut aloitteet 16.4.2014 mennessä.

Koko piirihallituksen puolesta oikein mukavaa ja aktiivista vaalikevättä!!!

Carita Orlando                                                         Heidi-Maria Toikkanen

www.facebook.com/uudenmaankokoomusnaiset

Olethan tutustunut jo Kokoomuksen Naisten Liiton poliittiseen asiakirjaan