Jäsenkirje 1/2014

Uudenmaan Kokoomusnaisten

jäsenkirje 1/2014

Hyvää alkanutta vuotta kaikille Uudenmaan Kokoomusnaisten jäsenille!

Piirihallitus järjestäytyi 14.1. ja heti alkoi tulevan vuoden suunnittelu. Piirin varapuheenjohtajaksi valittiin Taru Liira ja oli mukava saada monta uutta jäsentä hallitukseen! Järjestösihteerinä jatkaa Heidi-Maria Toikkanen. Häneen voi aina olla yhteydessä kaikissa asioissa ja muistakaa ilmoittaa hänelle myös yhteystietojenne mahdollisista muutoksista.

Pyrimme jälleen aktiivisesti ottamaan kantaa ja saamaan mahdollisuuksien mukaan näkyvyyttä myös mediassa.

Vuoden 2014 tavoitteena on myös saada uusia aktiivisia jäseniä Kokoomusnaisiin. Muista siis rohkeasti kysyä naapurilta, ystävältä tai serkulta, että kiinnostaisiko häntä Kokoomusnaisten toiminta.  Toimitamme pian jokaiselle jäsenyhdistykselle Liity jäseneksi – esitteitä, joiden avulla on helpompi kertoa toiminnastamme ja jättää yhteystiedot ja lisätietoa.

Edessä on kiireinen ja tapahtumarikas vuosi. Kevään täyttää Euroopan parlamentin vaalit ja siihen liittyvä vaalityö. Ehdokasasettelu on jo alkanut varsin mielenkiintoisesti ja Kokoomus onkin asettanut monta hyvää ehdokasta. Varsinainen vaalipäivä on 25.5. ja ennakkoäänestys 14.- 20.5. Toivomme, että mahdollisimman moni teistä ilmoittautuu jonkun tai vaikka useampienkin ehdokkaiden tukiryhmään.

Nasy – Naiset Yhdessä ry järjestää vuonna 2014 RAY:n tuella virkistyslomia ympäri Suomea. Hakuaika lomille on käynnistynyt. Tarjolla on virkistyslomia naisille ja pariskunnille, teemaviikonloppulomia työikäisille naisille ja omaishoitajanaisille sekä perhe- ja isovanhemmat ja lapsenlapset –lomia yhteensä 28 kpl. Uutuutena lomatarjonnassa on teemaloma omaishoitajanaisille. Loma sisältää kaksi ma-ke lomajaksoa Kylpylähotelli Peurungassa Laukaalla. Lisätietoja lomista ja teemoista Nasyn nettisivuilta ww.nasylomat.fi.

Kansallinen Sivistysliitto tarjoaa kaikille kiinnostuneille erilaisia kursseja jotka löydätte heidän kotisivuillaan: http://www.kansio.fi/koulutus/. Kansallinen Sivistysliitto (tuttavallisemmin Kansio) on kokoomuslaista aatemaailmaa ja vaikuttamistapaa edistävä sivistysjärjestö. Sivistysliitto toimii vapaan aikuiskoulutuksen kentällä ja edistää toiminnallaan elinikäistä oppimista.

Jäsenyhdistyksemme Keski-Uudenmaan Kokoomusnaiset täytti 50 vuotta 21.1.2014. Yhdistys oli järjestänyt upean juhlan jossa saimme nauttia musiikkiesityksistä, maittavasta tarjoilusta ja upeista puheista. Onnea Keski-Uudenmaan Kokoomusnaisille ja aktiivista jatkoa seuraavalle 50 vuodelle!

Muistakaa käydä säännöllisesti piirin koti- ja Facebook-sivuilla! Sieltä löytyvät kaikki tapahtumat ja uutisia Kokoomuksen Naisten Liitolta.

www.uudenmaankokoomusnaiset.fi
www.facebook.com/uudenmaankokoomusnaiset

Muistutamme myös että piirin sivuilla on lista jäsenten blogeista. Jos sinulla on blogi, minkä saa linkittää Uudenmaan Kokoomusnaisten sivuille, niin laitathan tiedot siitä Heidi-Maria Toikkaselle,heidi.toikkanen@kokoomusnaiset.fi.

Koko piirihallituksen puolesta

Carita Orlando                                                         Heidi-Maria Toikkanen