Toimintaa 2020

Vierailukuvassa Elina ja Ben sekä yhdistyksestämme Taryne ja Katja
Kevätkokouksen päätteeksi riemukas yhteiskuva

VIERAILU EDUSKUNTAAN

Auroran Kokoomusnaiset ry:n jäsenet kutsuttiin Eduskuntaan! Hallituksemme jäsen Nina Peppi Pelkonen sopi kutsun vierailulle, joka toteutui 6.2.2020. Isäntinä oli kaksi kokenutta kansanedustajaa Elina Lepomäki ja Ben Zyskowicz. Molemmathan ovat selväsanaisia, mutta Ben Z saattoi puhua vielä tavallista suorempaan, sillä hän on ilmoittanut tämän kauden viimeisekseen. Vierailu sujui rattoisasti ajankohtaisten asioiden parissa. Yhdistyksemme kiitti isäntiä antamalla Naisten Pankin aineettomat lahjat, yhden Ammatin á 30 € kummallekin.

KEVÄTKOKOUS

Sääntömääräinen kevätkokous pidettiin tänä vuonna hyvissä ajoin 20.2.2020. Tämä osoittautui erinomaiseksi päätökseksi, sillä maaliskuun alussa alkoi kuulua tietoja koko maailman valtaavasta koronaviruksesta.

Kokouksessa tilinpäätös hyväksyttiin tavanomaiseen tapaan.
Puheenjohtaja Katja Häkkisen esitti alkuvuonna idean saada yhdistykselle oma logo kilpailun perusteella. Jäsenet olivat tuottaneet useita kilpailutöitä. Ehdotukset olivat todella hyviä ja joitakin olisi voitu hyväksyä sellaisenaankin. Illan kuluessa kehittely jatkui todella lennokkaissa merkeissä. Luonnokset menivät seuraavaksi grafiikon käsittelyyn.