Uudenmaan Kokoomusnaiset tukee Paula Risikkoa kokoomuksen puheenjohtajaksi

TIEDOTE

Uudenmaan Kokoomusnaiset tukee Paula Risikkoa kokoomuksen puheenjohtajaksi

Uudenmaan kokoomusnaiset asettuu tukemaan ministeri Paula Risikkoa. Risikko on toiminut ministerinä seitsemän vuotta, kansanedustajana 11 vuotta sekä sen lisäksi tehnyt pitkän uran sairaanhoitajana, opettajana ja johtajana, ennen lähtöään politiikkaan.

Puheenjohtajakisaan ehdittiin jo jonkin aikaa odottaa naisehdokasta. Sukupuolella ei tässä tehtävässä kuitenkaan ole merkitystä eikä naiseus tee ehdokkaasta parempaa tai huonompaa. Valittavan henkilön tulee vastata moniin odotuksiin. Hänen tulee olla joukkojen kokoaja, innostaja ja aktiivinen kentän suuntaan. Uuden puheenjohtajan johdolla kokoomus lähtee eduskuntavaaleihin ja tavoite on olla suurin puolue. Valittavan henkilön tulee puheenjohtajuuden lisäksi toimia myös pääministerinä ja siinä tehtävässä hoitaa monimuotoisia ulkosuhteita sekä vaikeata sisäpoliittista tilannetta viiden puolueen hallituksessa erittäin vaikeassa taloustilanteessa.

Uudenmaan Kokoomusnaisten mielestä ministeri Paula Risikko on tähän tehtävään oikea henkilö.Risikko sopisi parhaiten sekä johtamaan puoluetta että toimimaan pääministerinä. Paulan sanoin ”Meidän on maana ja kansana löydettävä uudelleen tekemisen into ja tulevaisuuden toivo. Meidän suomalaisten on tehtävä se yhdessä. Vastuu alkaa siitä että välittää.”

Lisätietoja Carita Orlando, Uudenmaan Kokoomusnaisten puheenjohtaja
puh 040 5445519, carita@orlando.fi