UUDENMAAN KOKOOMUSNAISTEN KEVÄTKOKOUS 17.4.24

9.4.2024

Lämpimästi tervetuloa Uudenmaan Kokoomusnaiset ry:n sääntömääräiseen kevätkokoukseen.

Aika: keskiviikko 17.4. klo 18.00
Paikka: Varian sähkö, Editan talo, Kuninkaantammenkierto 3, 00430 Helsinki

Valtakirjojen tarkastus alkaa kello 17.30

Kokouksessa käsitellään sääntöjen pykälässä 13 kevätkokouksen osalta mainitut asiat. Tämän kokouskutsun liitteenä on valtakirja, jonka viralliset äänivaltaiset edustajat esittävät ilmoittautumisen yhteydessä.

Kevätkokoukseen on kullakin paikallisyhdistyksellä oikeus lähettää yksi (1) äänivaltainen edustaja jäsenmääränsä kutakin alkavaa 25-lukua kohti. Kokousedustus määräytyy 1.1.2024 olleen jäsenmaksun maksaneiden jäsenmäärän mukaan. Kokouksessa kullakin edustajalla on yksi (1) ääni.

Piirin suorat henkilöjäsenet kutsutaan koolle kokouspäivänä keskiviikkona 17.4. klo 17.40 Varian sähkö, Editan talo, Kuninkaantammenkierto 3, 00430 Helsinki  ja etäyhteydellä valitsemaan edustajansa kevätkokoukseen, Kokoomuksen piirikokouksiin ja puoluekokoukseen. Edustajia valitaan yksi (1) kutakin suorien henkilöjäsenien yhteenlasketun määrän alkavaa 25-lukua kohti. Tarvittaessa suoritetaan vaali. Mikäli olet suorajäsen ja haluat osallistua suorajäsenten kokoontumiseen läsnä tai etäyhteydellä, niin ilmoittaudu sähköpostilla järjestösuunnittelija Minna Huomolle minna.huomo@kokoomusnaiset.fi viimeistään 15.4.

Äänivalta kevätkokouksessa on vain jäsenmaksuvelvoitteensa suorittaneilla varsinaisilla jäsenillä, huomioon ottaen saavutetut jäsenoikeudet.

Muutkin kuin äänivaltaiset edustajat ovat lämpimästi tervetulleita mukaan kokoukseen.

Tilajärjestelyiden ja tarjoilun vuoksi pyydämme ystävällisesti ilmoittautumaan kevätkokoukseen ennakkoon 15.4. mennessä järjestösuunnittelija Minna Huomolle sähköpostitse minna.huomo@kokoomusnaiset.fi tai puhelimitse 050 351 9735.

Valtakirjojen osalta pyydämme, että ne lähetettäisiin myös etukäteen järjestösuunnittelijan sähköpostiin minna.huomo@kokoomusnaiset.fi. Valtakirjan voi täyttää sähköisesti tai käsin. Valtakirjan voi tarvittaessa tuoda myös tulostettuna kokouspaikalle. Muista ilmoittaa, mikäli sinulla on jokin erityisruokavalio.

Tämän kokouskutsun liitteenä on lähetetty esityslista, valtakirjapohja, tilinpäätös ja vuosikertomus vuodelta 2023.

Tilaisuuden poliittisen tilannekatsauksen pitää kansanedustaja Karoliina Partanen

8.4.2024

Uudenmaan Kokoomusnaiset ry